|
Paradoksalnie próg zardzewiał od strony wnętrza samochodu.
|
|
VW T3 |
|
Całość została dorobiona. |
|
Lewy błotnik skutecznie maskował "tajemnicę" |
|
Nowe elementy zabezpieczone podkładem epoksydowym. |
|
Wstępne "przychwycenie" dopasowanej reperaturki. |
|
Z prawej strony nie było lepiej. |
|
Wszystko co nie nadawało się do użycia zostało wycięte... |
|
I dorobione od podstaw zgodnie oryginałem. |
|
To przetłoczenie jest jednocześnie mocowaniem zbiorniczka z drugiej strony, dlatego musiało zostać odtworzone. |
|
VW T3 |
|
Nawet takie duperele muszą zostać naprawione, a roboczogodziny lecą :) |
|
:) |
|
Niby małe ognisko, a ile problemu. |
|
VW T3 |
|
VW T3 |
|
I w końcu efekt końcowy. A przecież można było "przykleić łatkę" - Nie w klasykmanii :) |
|
Jeszcze przedni pas. Spoina oczywiście doczołowa. |